15 september 2010

Wist je dat...

... ik vind dat de tijd ontzettend snel voorbij gaat?
... ik er van sta te kijken dat het al september is?
... ik voor mijn gevoel nog geen zomer heb gehad?
... ik dus een paar maanden achter loop?
... ik op dit moment op mijn werk ben?
... het deze week redelijk rustig is op mijn werk?
... ik een aantal advertenties aan het ombouwen ben?
... het best leuk werk is om te doen?
... ik evengoed wel zin heb om naar huis te gaan?
... ik vanavond bij Kelly in haar huis ga kijken?
... ze vorige week de meubels heeft gekregen?
... ik daar wel heel erg benieuwd naar ben?
... ik even in een dipje zit *gaap*
... ik maar eens even wat moet gaan drinken?
... ik daar misschien wel van opknap?
... ik het nog 2 uur en 11 minuten moet volhouden?
... ik nog genoeg klusjes heb om te doen?
... er helemaal geen druk achter zit?
... ik daar morgen en overmorgen ook aan kan werken?
... ik evengoed maar weer verder ga?
... ik dit scherm open laat en er zometeen nog wel wat bij typ?
... ik net moest gapen en daardoor een spier verrekte in mijn nek? AU!
... ik niet weet hoe dát mogelijk is?
... ik me bedenk dat ik nog twee kiwie's heb?
... ik ze over een half uurtje ga opeten?
... ik nu nog niet zo heel veel zin in heb?
... ik deze post maar eens ga afsluiten?
... ik bang ben dat ik nog meer nutteloze dingen neerzet?
... ik jullie allemaal nog een prettige dag wens!

Tot de volgende keer ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten