14 september 2010

Project 52 - Week 27

Sorry dat ik de laatste tijd niet zo heel veel blog. Doordat Dennis en ik op dit moment een verslaving voor Prison Break hebben ontwikkeld, zitten we in onze vrije tijd liever voor de tv te kijken naar de avonturen van Michael Scofield en Lincoln Burrows (no offence)terwijl ik ondertussen bezig ben met mijn therapie (lees: haken). Ik heb nu twee sjaals af die ik allebei als kadootje heb weggegeven. Ook heb ik een aantal haarbanden gemaakt die ik nog aan het testen ben. Ik moet zeggen, de testresultaten zijn tot nu toe zeer positief! Blogje hierover volgt nog!

Verder heb ik afgelopen week weer een deadline gehad op het werk. Zoals ik al eerder vertelde werk ik 3 dagen in de week bij een uitgeverij als grafisch vormgever/dtp-er. Ik ontwerp advertenties en maak twee magazines op. Afgelopen week hadden we dus de deadline van de Parel van het Leudal en ik hoefde maar tot 11:00 uur over te werken! Ja, we're improving! De vorige keer heb ik tot 02:00 uur overgewerkt en moest ik op zaterdag nog een paar uurtjes terug komen om alles af te maken maar hey, we hadden toen wel twee deadlines op 1 dag! Gelukkig komt dat dit jaar niet meer voor ;)

Maar goed, dat was eventjes een update over mij en mijn dagelijks leven. Deze blog gaat uiteraard over Project 52! Ookal loop ik enkele weken achter, dat wil niet zeggen dat ik het project vergeten ben. Alles behalve dat! Ik werk de weken in mijn eigen tempo af.

Hier komt week 27:

pagina_0054A_WEEK27

pagina_0055A_WEEK27

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond, Ayo!

1 opmerking:

  1. leuke scraps heb je ervan gemaakt :D en ja week 27 was het nog lekker weer ja:D nu is het om te huilen he ;)

    BeantwoordenVerwijderen