01 september 2010

Stemmen op Fioon!

Een vriendin doet mee met de fotoboekenactie van de kruidvat. Zij heeft van haar tripje naar Disney vorig jaar, een heel mooi boek gescrapt en deze staat op dit moment op nummer 1! Maar, omdat er nog dik 40 dagen gestemd kan worden, kan ze snel van deze positie verdwijnen. Daarom heb ik jullie hulp nodig!

Photobucket


Zouden jullie op haar boek willen stemmen? Het is heel simpel, je hoeft je nergens voor te registreren of aan te melden. Het enige wat je hoeft te doen, is op deze link te klikken (http://kruidvat.fotoboekwedstrijd.nl/NL/page/79/fotoalbum/919/) dan kun je het boek bekijken en uiteraard stemmen op het fotoboek! Uiteraard vraag ik jullie om 5 sterren te stemmen, het meeste wat je kunt geven ;)

Het is maar een kleine moeite, maar een grote steun voor Fiona als jullie allemaal zouden stemmen. Natuurlijk mogen jullie deze post ook op jullie eigen blog of website plaatsen. Hoe meer stemmers, hoe beter!

Alvast bedankt!!!

4 opmerkingen:

  1. Jaaaa, tof dat je speciaal voor mij een blogbericht hebt aangemaakt Kathy!
    Ik sta nu helaas weer tweede, maar er kan nog heel veel veranderen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fioontje,
    Ik reageer op deze site want op jou site weet ik niet hoe ik een berichtje moet plaatsen.
    Heb net op kruidvat je fotoboek zitten bekijken. Wat is die super mooi zeg ! Ik zou graag willen weten hoe je dat hebt gedaan ? Ik wil met mijn vakantie foto's ook een mooi en orgineel fotoboek maken. Mijn moeder scrapt in het echt maar ik denk dat jij dat op de pc hebt gemaakt ?
    Alvast erg bedankt !
    Groetjes Tiffany mijn email : aardbeitje1990@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fiona,
    Ziet er echt super uit!!
    Ik zou graag willen weten hoe je dit doet.
    Groetjes, Mirella
    mirellatemarveld@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fiona,

    Ik zou graag willen weten hoe je dat hebt gedaan?
    Ziet er super uit!

    Groetjes,
    Mirellatemarveld@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen