05 juli 2010

Wist je dat...

... ik weer aan het werken ben bij Fris?
... ik nu allerlei ideeën krijg om te gaan doen?
... dat nu dus niet gaat omdat ik op mijn werk ben?
... ik ze moet opschrijven en ze later kan gaan doen?
... ik daarom nu dit lijstje maak?
... ik echt zin heb om weer fotoboeken te maken?
... ik nog een aantal ideeën daarvoor heb?
... ik eerst die van de familiedag wil maken?
... ik er al best veel heb gemaakt?
... ik ze hier wel eens neer zal zetten?
... ik al een poos achter lig met mijn project 52?
... ik door het warme weer geen scrap-zin had?
... ik vanaaf of morgen weer ga scrappen?
... ik zin heb in de wedstrijd morgen?
... ik hoop dat we winnen?
... ik op het punt sta boeken te kopen op bol.com?
... de complete House Of Night serie wil kopen?
... ik van hun € 10,32 korting krijg?
... ik ook nog een tegoedbon van bol.com heb?
... ik in totaal maar 48 euro hoef te betalen?
... dat voor de complete serie is?
... ik normaal gesproken 65 euro zou moeten betalen?
... ik dus ook een 2e hands boek erbij heb?
... ik dat niet erg vind?
... ik al een aantal uur met deze post bezig ben?
... ik tussen het werken door hier iets toevoeg?
... dat prettige afleiding is?
... ik nu best saai werk doe?
... ik weer een gebouw vrijstaand maak?
... ik bijna klaar ben met dit gebouw?
... ik daarna aan de poster kan beginnen?
... ik dat wél leuk vind?
... ik nu wel genoeg punten hier heb verzameld?
... ik deze post zo online gooi?
... ik deze misschien tóch nog even open laat staan?
... ik hem nu écht online zet.

Fijne maandag, iedereen!

Edit: hmm.. vreemd! Blogger zet als tijdstip de tijd neer dat ik deze post heb aangemaakt. En dat terwijl het nu 13.30 uur is dat ik hem publiceer..? Ach ja, whatever ^-^

4 opmerkingen:

  1. Welk tweedehands boek heb je gekocht?.. benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de boeken uiteindelijk nog niet gekocht. Ik had thuis nog een tegoedbon liggen, maar ik denk dat ik nog eventjes wacht. Ik heb namelijk nog een aantal boeken liggen die ik wil lezen dus ik kan voorlopig nog vooruit.

    De tweedehands boeken die ik wilde kopen waren van The House of Night serie, geschreven door P.C. Cast. Echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, dat wist ik allemaal niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen