06 juli 2010

Gewonnen: Colossal Volum' Express

Twee weken geleden heb ik op twitter meegedaan aan een winactie van Noelle van CosmeticGeek.nl. Door te zeggen welke 3 varianten van de Maybelline Colossal Volum' Express mascara er zijn, kon je er ééntje winnen en ik had geluk. Ik heb er eentje gewonnen!!! Vandaag viel het pakketje van Noelle bij mij in de brievenbus.

gewonnen01


De reden dat ik met de actie meedeed was omdat mijn eigen mascara bijna op was. Ik wilde eigenlijk nieuwe kopen, maar toen kwam deze winactie ineens op twitter voorbij. Hoezo toevallig?! Dus zodra mijn 'oude' mascara op is, kan ik deze eens fijn gaan testen!

Noelle, ontzettend bedankt voor deze super leuke winactie!

Bezoek Noelle's website: www.CosmeticGeek.nl

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Maybelline is fijn merk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg blij dat jij er blij mee bent!! En gelukkig heb je em binnen. Ik was een beetje bang omdat ik 10 pakketjes in 1 keer bij de TNT heb gebracht :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je hebt gewonnen. Deze mascara gebruik ik ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen