31 juli 2010

Project 52 - Week 24

Nou, week 24 is nu ook eindelijk klaar! Gisteravond had ik weer problemen met internet, dus toen kon ik ze helaas niet meer online zetten. Maar nu werkt internet weer dus dan zet ik ze nu online!


pagina_0048A_WEEK24

pagina_0049A_WEEK24


Ik heb helaas geen tijd voor een uitgebreide update vandaag want morgen hebben we feest van Dennis zijn vader. Hij wordt 60 jaar en aangezien hij zijn voet heeft gebroken, is Dennis de hele dag bezig om hem te helpen met alles gereed te maken voor het feest. Dat betekend dat ik vandaag het hele huis van boven tot onder compleet moet opruimen en poetsten want de ooms en tantes van Dennis (broers en zussen van schoonvader dus) komen morgen waarschijnlijk allemaal kijken. Dus tussen het wassen en strijken door poets ik ook nog 'effe' het hele huis en lap ik de ramen. Ach, is alles weer lekker schoon en fris! Heb er zelfs zin in om dat te doen! Haha dus ik ga snel beginnen, voordat de zin over is ^-^

3 opmerkingen:

  1. Altijd lekker toch zo een fris en schoon huis!! Vandaag ook maar eens doen :) Erg leuke foto's! Hoop dat jullie een leuk feest hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kun jij mooie scraps maken, zeg! :-) Vooral de tweede spreekt me heel erg aan. Nu ga ik gauw de rest van je blog bekijken... liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Noelle: het feest was wel leuk ja, het is altijd gezellig om met de hele familie bij elkaar te zijn, haha!

    @Martine: Dank je wel, wat lief van je :) Veel plezier met het bekijken van de rest!

    BeantwoordenVerwijderen