30 juli 2010

CherryFizz Sweets

Link: www.cherryfizzsweets.nl

Vorig jaar rond kerstmis kwam ik uit op de site van Gonny: CherryFizz. Sinds die dag ben ik als het ware verslaafd aan deze website/blog. Elke dag kijk ik wel of er nieuwe updates online zijn gekomen en vrijwel elke dag komen die ook! Gonny schrijft over van alles en nog wat: haar 2 mooie kids, beauty, digiscrappen, haar belevenissen en uiteraard allerlei lekkere recepten komen met enige regelmaat voorbij. Wat ik ook echt even erbij wil zeggen is dat haar artikelen er altijd mooi uitzien door de foto's en creaties die ze erbij toevoegt.

Het punt waar Gonny echt op uitblinkt, zijn haar cupcakes! Op haar website kun je veel verschillende soorten vinden die ze mooi heeft gefotografeerd. Sinds vandaag heeft Gonny een nieuwe website erbij: CherryFizz Sweets. Via deze website verkoopt ze haar cupcakes! Ik zou zeggen: neem eens een kijkje, want haar cupcakes zijn écht de moeite waard!

CherryFizz Sweets

2 opmerkingen: