05 augustus 2010

Freebie: Grandma's Closet

Eindelijk is het zo ver: vandaag release ik mijn aller eerste scrapkit! Hij heet Grandma's Closet en ik heb hem gemaakt naar aanleiding van het overlijden van mijn oma. Toen heb ik heel wat spulletjes gekregen en ik wilde daar graag iets mee doen. Ik heb deze spulletjes gefotografeerd, vrijstaand gemaakt en omgetoverd tot dit scrapkitje!

Grandma's Closet Preview


Ik heb er net een LayOut (LO) mee gemaakt. Een aantal bekenden van mij hebben het kitje gekregen en zij hebben er ook al mee gespeelt. Bekijk hieronder eens de LO's. Misschien inspireren ze je wel!

Gemaakt door mij:
Grandma's Closet door Kathy


Door Fiona:
Grandma's Closet door Fiona


Door Ryanne:
Grandma's Closet door Ryanne


Door Saskia:
Grandma's Closet, Door Saskia


Goed, hier komen de links waar de kit gedownload kan worden. Ik heb de complete kit opgedeeld in 3 downloads, zodat het bestand niet te zwaar zou worden. Het is niet toegestaan om deze links aan anderen te geven. Geef ze in plaats daarvan het adres van mijn blog: http://gewoonkathy.blogspot.com. Alvast bedankt!

De alpha
De elementjes
De papers

Als je de kit hebt gedownload, zou ik het erg leuk vinden als je een comment achter laat, eventueel met wat tips, opmerkingen of aanmerkingen zodat ik in de toekomst de kits kan verbeteren. Alvast bedankt een veel plezier met deze scrapkit!

4 opmerkingen:

  1. Leuke LO's zijn er gemaakt van je kitje Kathy!
    Hopelijk komen er nog meer, keep up the good work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf gemaakt?! Wat ontzettend stoer! :D Wil ik ook kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Fiona, Jiska en Anouk!

    @ Jiska: het is niet zo moeilijk om het zelf te maken! Gewoon eens proberen ^_^

    BeantwoordenVerwijderen