03 juli 2010

K2 Date

Zoals ik in mijn vorige blog liet weten, hadden Kelly en ik donderdag een date. Meteen na mijn werk ben ik naar Roermond gereden en daar moest ik nog een kleine 10 minuten wachten totdat Kelly er was.

Eerst liepen we naar de T-Mobile winkel omdat ik wilde proberen mijn abbo om te ruilen. Ik kon voor 70 euro mijn abbo alvast laten verlengen en op deze manier de iPhone in mijn handen sluiten, maar dat heb ik niet gedaan. Als ik dat zou doen, kon ik mijn abbo pas over 3,5 jaar weer verlengen (andere telefoon) en dat wilde ik liever niet. Ik weet namelijk niet wat er in de toekomst allemaal gaat gebeuren enzo, dus zo ver wil ik nog niet vooruit dingen vastleggen. Dus ik heb besloten om het even te laten rusten in in Oktober kijk ik er wel weer naar. Op 1 oktober is namelijk het 1e jaar van de 2 jaar voorbij. Ofja, officieel gezien is dat in februari maar bij T-Mobile kun je een aantal maanden van te voren al je abbo verlengen. Misschien dat ik dan de iPhone al pak met een 1jarig abonnement. De nieuwe iPhone is dan al uit en dan zal de 3GS wel weer iets goedkoper zijn.

Maar goed, rond half 7 kwamen we terug bij te bioscoop. We hadden nog geen kaartjes gereserveerd voor de film dus we gingen ze maar meteen kopen, voor het geval hij misschien uitverkocht zou raken. Daarna zijn be *zou het ook anders* bij de Mac. Donalds gaan eten. Zodra we het eten op hadden, zijn we terug gelopen naar de bios en konden we al de koele zaal binnen. Rond kwart voor 8 begon de film.

Ik vond Eclips een goeie film! Beter dan New Moon, want het boek van New Moon vond ik ook niet veel aan. Eclips vind ik véél leuker, is niet zo depri! Al moet ik wel zeggen dat ik nog steeds de boeken beter vind dan de film. Maarja,dat is altijd wel zo! Wel vond ik het jammer dat ze de Trailer van de nieuwe Harry Potter film niet lieten zien.. daar had ik me wel een beetje op verheugd ^-^

Toen de film was afgelopen, besloten we om maar naar huis te gaan. Ik moest de volgende dag weer vroeg uit de veren om te werken. Dus toen we bij de auto aankwamen namen we afscheid en een uur later stonden we nog steeds met elkaar te kletsen. Haha dat is een k2-kwaaltje!

Maar goed, het was echt super gezellig en ik heb nu al zin in onze volgende date! Wanneer dat die is, weet ik nog niet maar dat zien we nog wel ;)

Wat vind jij leuker / beter bij een verfilming: de film of het boek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten