30 juni 2010

Leuke dag morgen!

Het is nu 23.08 uur en ik ben eigenlijk best moe. Toch wil ik nog even een blogje plaatsen. De voornaamste reden is eigenlijk best stom: als ik nog één blogje plaats, heb ik deze maand de meeste blogjes. Ik vind het altijd leuk om mezelf te overtreffen met bepaalde dingen. Zo ook dus met het aantal blogjes per maand. Dus toen ik bepaald had dat ik toch nog een blogje wilde paatsen, begon ik te denken waarover. (Ik heb nog 50 minuten, dan is het alweer juli.. wat vliegt de tijd!)Toen dacht ik aan waar ik zin in heb.. en dat is morgen!

Morgen ga ik eerst werken. Dat vind ik leuk om te doen! Leuke opdrachten en op mijn werk is het lekker koel. We werken in het souterrain dus daar komt niet veel hitte naar binnen. Ook niet zo veel daglicht, maar dat is een ander verhaal ;) Anyway, na mijn werk heb ik weer een leuke date met niemand minder dan mijn aller liefste tweelingzusje! Wij zijn namelijk helemaal verslaafd aan de boekenserie Twilight. Hierdoor willen we uiteraard ook graag de films zien (ookal vallen ze uiteindelijk wel tegen in vergelijking bij de boeken) en morgen is het dus zo ver!

Maar éérst gaan we even de stad in. Ik wordt namelijk helemaal knetter gek van mijn telefoon. Ik ben er helemaal klaar mee want dat ding is zwaar irritant. Dus ik ga proberen of ik mijn abbo vroegtijdig kan laten eindigen en dat ik een nieuw abonnement afsluit met een nieuwe telefoon.. ja ja.. de iPhone! Die wil ik echt zó graag! En nee niet vanwege het merk.. ofja, eigenlijk wel natuurlijk want het is gewoon een te gekke telefoon. Heb hem een paar keer in handen gehad en ik persoonlijk vind dat hij echt heel fijn werkt. Ook zijn er hele leuke applicaties voor te downloaden, wat ik zelf ook super leuk vind! Misschien dat ik dan wel fatsoenlijk kan twitteren met mijn foon.. Maar goed. Ik moet eerst maar eens zien of het allemaal wel doorgaat. In de winkel moeten ze er natuurlijk wel mee akkoord gaan! Hopelijk doen ze niet zo heel erg moeilijk. Ik had gister gebeld met de klantenservice en toen zij dat vrouwtje aan de andere kant van de lijn tegen mij, dat je voor 70 euro je abonnement kon opzeggen.. dat heb ik er wel voor over. Had ik al gezegt dat ik helemaal klaar ben met mijn telefoon? Ik heb trouwens de Samsung Omnia II. Je kan er goed mee bellen hoor, niks mis mee. Alleen mis ik de leuke applicaties, het fijne internet (lees: twitter & e-mail) enzo. Ook het koppelen met de computer werkt helemaal niet fijn met de Omnia die ik nu heb.

Maar goed, laten we hopen dat het lukt morgen! En ach, al lukt het niet, dan heb ik als nog een super gezellige avond met Kelly! Want sinds ik op mezelf woon, zie ik haar minder vaak en dan mis ik haar wel heel erg. Gewoon het kletsen.

Maar goed. Dennis gaat nu naar bed toe dus ik ga ook afsluiten. Slaap lekker iedereen!

1 opmerking:

  1. Hi Kathy,

    I don't know if you saw already, but you won the recent give-away on my blog (yay!) - http://carinascraftblog.wardi.dk/2010/06/stitching-borders-and-beyond-winners.html

    I couldn't find an email address for you, would you mind getting in touch so I can send you your prize..! :-)

    Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen