09 juli 2010

Wéér een indringer!

Gisteravond deed ik de ramen dicht maken voordat ik naar bed ging. In de keuken hebben we een verlaagd plafond met spotjes erin en toen ik in de keuken de ramen dicht maakte, zag ik iets zitten bij een van die spotjes. We hebben best veel vliegen in huis omdat we nog geen horren hebben, dus ik ging er vanuit dat het een vlieg was. Dennis was er ook naar aan het kijken en deed toen het licht aan.

spin01


Normaal gesproken vloek ik niet. Daar hou ik absoluut niet van en uit principe doe ik dat dan ook zo min mogelijk. Maar ik schrok zó erg dat ik toch wel even moest vloeken! Jeetje wat een smerige rotte indringer zeg! Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die rotbeesten! Zelfs Dennis schrok van dat beest maar hij is er gelukkig niet bang voor en heeft hem met de zuiger weg gehaald. Hij moest van mij de zuiger wel 10 minuten aan laten staan. Ik ben anders bang dat hij eruit kruipt.

Wat vinden jullie van deze indringers?

3 opmerkingen:

  1. Stofzuiger aan laten staan helpt niet, nu kan ie er alsnog uitkruipen. Ik zou meteen de zak eruit halen en weggooien, of je moet em eerst doodmaken :S Want nu zit ie gewoon in de zak... Wel creepy zeg, bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh GADVER dat meen je niet?! *slik*

    BeantwoordenVerwijderen