22 juli 2010

3 jaar geleden

Gister was het precies 3 jaar geleden dat ik voor 6 maanden naar Aruba vertrok om stage te lopen. 3 jaar alweer! Wat vliegt de tijd voorbij zeg! Het lijkt gewoon alsof het vorige week was. Ik weet alles nog zó goed, de reis, de eerste vrije maand, stage lopen en alles wat we daar hebben meegemaakt en hebben gedaan. Ik heb er echt een toptijd gehad!

De afgelopen tijd heb ik wel erge heimwee. Het gevoel, de sfeer, de warmte, het eiland, de zee.. ik mis het allemaal heel erg. Ik roep altijd dat ik er nooit zal gaan wonen omdat het eiland te klein is voor me, maar ik heb wel echt een band gekregen met Aruba. Als ik ooit veel geld heb, koop ik een kleine woning daar zodat ik er altijd terug kan gaan. Dat zou ik wel echt graag willen! Maar ja, echt reëel is het op dit moment natuurlijk niet. Misschien over een jaar of 20 - 30.

Precies een jaar geleden, op dit tijdstip (hier is het nu 8:36, daar is het nu dus 3:36) was ik op het vliegveld in North Carolina. We moesten dik 12 uur wachten tot onze overstap naar Aruba. Ik had maar 2 uurtjes geslapen en meer zat er ook echt niet in. We lagen namelijk gewoon op de grond op het vliegveld. Dus rond half 4 zijn we naar een paar bankjes gelopen en hebben we Harry Potter gelezen. Het laatste deel was namelijk 3 jaar geleden in het Engels uit gekomen (goeie timing he?!).

De komende 6 maanden zal ik vaak denken: Oh, precies 3 jaar geleden heb ik dit gedaan of heb ik dat meegemaakt. Misschien blog ik wel over deze herinneringen.. het was toch een van de mooiste tijden van mijn leven tot nu toe. Foto's zal ik binnenkort toevoegen. Die heb ik op dit moment helaas niet bij de hand ;)

Goed, ik ga afsluiten om te werken. Ayo!

Waar was jij 3 jaar geleden en wat hield jou toen bezig?

2 opmerkingen:

  1. Pff, 3 jaar geleden weet ik niet meer, maar 2 jaar geleden zat ik 3 Maanden in Chicago voor werk. Ik werkte voor Chicago Youth Centers als Dance Director. Wat een tijd was dat! Ik ken dat trouwens heel goed: zoveel jaar geleden was ik hier en deed ik dit... Heerlijk, om terug te denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie jaar geleden werden we uit ons anti-kraak huis gezet en moesten we halsoverkop naar mijn ouders verhuizen. Het voelt veel langer geleden eigenlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen