28 juni 2010

Verrassing!

Afgelopen vrijdagmiddag was ik op mijn werkkamertje bezig met mijn project 52 toen Dennis rond kwart voor 5 thuis kwam. Normaal gesproken is hij rond 10 over 5 pas thuis maar hij mocht ook ietsje eerder weg die dag vanwege het warme weer.

Toen hij binnen kwam, riep hij me zoals altijd als ik eerder thuis ben en ik liep naar hem toe. Hij keek me met een brede glimlach aan en zei dat hij een verrassing voor me had. Toen haalde hij zijn hand achter zijn rug vandaan en daar had hij een heel mooi bosje bloemen voor me gekocht!

bloem01

Ik was zó verrast en ik vond het super lief van hem want ik had het helemaal niet verwacht. Hij vond dat ik het wel verdiend had na de moeilijke tijd met oma enzo en op deze manier wilde hij ook laten weten hoe veel hij van me houd, lief he?!

bloem02

Geen opmerkingen:

Een reactie posten