25 juni 2010

Van de zon genieten

Op dit moment heb ik twee banen. Op de maandag werk ik bij Fris (www.denaamisfris.nl) en op woensdag, donderdag en vrijdag werk ik bij Aqua Media.

Bij Fris ben ik in dienst als grafisch vormgeefster. Hier mag ik dus vanalles en nog wat ontwerpen wat ik heel erg leuk vind! Ik zal jullie binnenkort wel eens een paar dingetjes laten zien wat ik gemaakt heb.

Bij Aqua Media ben ik in dienst als vormgeefster / dtp-er. Ik geef 2 magazines vorm: "De Parel van het Leudal" en "Woon!D". De Parel komt één keer in de maand uit en Woon!D één keer in de twee weken. Dat betekend dat ik 3x per maand een deadline heb. Dat betekend dat het magazine op vrijdag naar de drukkerij moet, zodat hij de week erna verspreid kan worden.

De afgelopen 3 weken heb ik door deze deadlines veel over moeten werken. Deze week mocht ik daarom elke dag iets eerder naar huis. En dát is lekker! Woensdag mocht ik om 16.00 uur stoppen, gister ben ik gebleven tot 16.30 uur en vandaag stopt mijn werkdag al om 13.00 uur! Zo kan ik heerlijk bijkomen van de hectische weken die net voorbij zijn, en uiteraard ook lekker van de zon genieten.

Maar goed, over 40 minuten begint mijn verkorte-werkdag weer dus ik ga me daarvoor klaarmaken. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Succes met werken ne geniet lekker van het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het trouwens goed als je ik je opneem in mijn blogroll? Aangezien ik vaak je site lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dank je wel Saskia! Van de zon heb ik inderdaad genoten. Echt lekker, dit weer!

    Ja hoor, dat mag je zeker! Wat leuk om te lezen dat je mijn site vaak bezoekt ^-^ Ik ben er wel over aan het denken om een nieuwe blog aan te maken op mijn echte .nl domein, alleen weet ik nog niet precies hoe wordpress werkt. En met dit weer heb ik weinig zin om dat uit te zoeken *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen