21 juni 2010

Geïnspireerd!

Kennen jullie dat? Dat als jullie op een bepaalde site komen of door een bepaald tijdschrift bladert, ineens een golf van inspiratie op voelt komen? Ik heb dat bij bepaalde sites en blogs heel erg.

Zo heb ik een blog tussen mijn lijst staan, waar helaas niet zo heel vaal updates komen. Maar áls ze er zijn, zijn ze goed! Het is een blog van een meisje wat een project 160 pages doet. Ze wilt proberen om in 1 jaar tijd 160 pagina's vol te tekenen. Echt geweldig! Elke keer als ze weer een pagina erop zet, krijg ik ontzettend veel zin om ook mee te doen met dat project. Alleen kan ik niet zo goed tekenen als zij dat kan.

Het is wel jammer dat dat meisje ondertussen gestopt is met dat project. Ze is tot 45 pagina's ofzo gekomen. Nu post ze soms wat random tekeningen, waar ik helemaal vrolijk van wordt! Ze heeft zo'n super leuke tekenstijl! Als jullie tijd en zin hebben, bekijk haar blog dan eens: 160 pages

Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten