29 juni 2010

Review: Lady in the water

Een aantal weken geleden liet ik hier weten dat ik mee wilde doen met de Challenge 150 movies in 2010. Helaas kwam ik hier veel te laat achter dus ik heb besloten om een mini-challenge voor mezelf te houden: 100 films in 2010. Als je bovenaan de pagina kijkt, zie je dat ik verschillende pagina's het toegevoegd. Hier staat ook de pagina films 2010 bij. Via deze pagina kun je zien welke films ik vanaf vandaag allemaal heb bekeken.

Net heb ik de eerste film op de lijst gezet: Lady in the Water. Deze film had ik misschien al een jaar in mijn dvdkast staan terwijl ik hem nog helemaal niet gezien had. Dat was trouwens niet de enige hoor, ik heb er nog best veel dvd's niet gezien. Maar daar gaat nu misschien wel verandering in komen doordat ik met deze challenge mee doe!Eerder schreef ik al dat ik mijn dvd-collectie met jullie wilde delen. Bij deze begin ik er ook mee! Hoe ik dat uiteindelijk vorm ga geven weet ik nog steeds niet, maar ik begin bij deze gewoon met een simpele review.

film001

Over het algemeen vond ik het een leuke film. Ik hou wel van zo'n fantasy-films! Het verhaal vond ik wel goed, alleen soms een beetje overdreven (door die verschillende beesten) al paste het wel goed bij het geheel. De film was makkelijk te volgen en niet te langdradig. De scenes die zich 's nachts afspelen waren niet té donker dus de omgeving bleef nog goed zichtbaar. Vaak zie je namelijk in films dat als het donker is, er op de agergrond niets meer te zien is. Daar hou ik niet zo van. Ook de acteurs deden goed hun werk en kwamen overtuigend over.

Al met al: een leuke film waarvan ik blij ben dat hij in mijn collectie zit!

Geen opmerkingen: