21 juni 2010

Nieuwe Layout

Zoals jullie kunnen zien heb ik een nieuwe layout toegepast. Ik kreeg elke keer als ik op mijn Dashboard bij Blogger kwam, een bericht dat ik gebruik kon maken van nieuwe templates. Ik was wel benieuwd welke er allemaal tussen stonden. Deze vond ik wel erg leuk! Lekker fris en zomers!

Ik krijg nu ook weer helemaal zin om te bloggen en niet alleen maar te posten over het project 52. Dus, op naar mijn volgende bericht! Maar éérst mijn scrapkit afmaken. Ja ja ik ben écht bezig met het maken van mijn 1e eigen scrapkit! zoda hij helemaal klaar is, zal ik hem hier neer zetten zodat de geïnteresseerden hem kunnen downloaden ;). De alpha, papers en de meeste elementjes zijn klaar. Ik wil alleen nog wat frames erbij hebben. Daarna gooi ik hem online. Ik weet nu wel zeker dat er op deze kit nog een vervolg komt, aangezien ik nog ontzettend veel spullen heb om te fotograferen en bewerken tot elementjes die bij deze kit horen. Maar zo lang wil ik niet wachten, haha!

Goed, ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en hopelijk tot snel!

2 opmerkingen: