08 mei 2010

Wist je dat...

... Dennis en ik zo boodschappen gaan doen?
... we de ene week naar de Liddl gaan?
... we de andere week naar de Jumbo gaan?
... de Jumbo in Roermond echt heel erg fijn is?
... ik nu al zin heb om volgende week weer te gaan?
... ik vanmorgen het hele huis heb gepoetst?
... ik na de booschappen ga strijken?
... ik daarna op bezoek ga bij Dennis' zus.
... ik daar wel zin in heb?
... wij vanavond bezoek krijgen van W,S en S?
... ik daar ook zin in heb?
... het altijd gezellig is als ze komen?
... Dennis nu bijna klaar is om te gaan?
... ik me ook even klaar ga maken?
... ik deze keer het lijstje niet moet vergeten?
... ik nog eens moet kijken of er alles op staat?
... ik heel erg veel behoefte heb aan zon?
... het nu weer donker aan het worden is?
... er waarschijnlijk weer regen komt?
... ik daar geen zin in heb?!
... ik me nu echt klaar ga maken?
... ik straks misschien nog een blog plaats?
... ik jullie allemaal een fijn weekend wens?

DOEI!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten