07 mei 2010

Indringer!

Gisteravond, voordat Dennis en ik naar bed gingen, ben ik de garage deur op slot gaan doen. Ik had al zo'n gevoel dat er iets niet pluis was en dat gevoel had ik al een paar dagen. Dus nadat ik de deur had gesloten, keek ik omhoog en toen zag ik hem: een dikke, grote, zwarte spin! GADVERDAMME!

Ik hou niet van spinnen en dat is een kleine understatement. Gewone hooiwagens of spinnetjes vind ik niet zo heel erg maar die dikke zwarte spinnen mogen van mij verbannen worden naar een andere planeet! Dan is de voedselketen maar door de war geschopt, I don't care! Zolang die smerige wezens hier maar weg zijn!

Maar goed, ik riep Dennis en hij kwam half in paniek aanrennen. Hij dacht namelijk dat er een ander soort indringer was *haha* dus toen hij "het spinnetje" zag was hij lichtelijk geïrriteerd. Hij ging onze vliegenmepper halen en sloeg zo hard mis, dat de spin letterlijk naar de zijkant vloog *joepie.....* tussen onze tuinstoeltjes, dozen en andere spullen in. Dus dat kreng is nu nergens meer te vinden met als gevolg dat ik vannacht super vaak wakker ben geworden en dacht dat dat kreng misschien op onze slaapkamer zat.

Nu maar hopen dat Dennis hem vindt voordat ik de was ga strijken. Stel je voor dat hij tussen het strijkgoed gekropen is! Gedver, ik moet er niet aan denken. Ander onderwerp. Werken, ja dat moet ik nu gaan doen! Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en misschien tot vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten