10 mei 2010

Mijn Dvd collectie

Een aantal weken geleden liet ik in een bericht al weten dat ik van plan was om mijn dvd collectie hier neer te zetten. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet, maar het komt er wel zeker op! Misschien ga ik ze eerst per genre hier neerzetten of op alfabetische volgorde of misschien wel allemaal apart met een review erbij..? Hier moet ik in elk geval nog even over nadenken. Het is voor mijzelf wel fijn om eens een lijst te maken met welke dvd's en series ik allemaal heb, voor het geval ik eens iets uitleen aan iemand.

Mijn dvd kast


Wat ik wel zeker ga doen, is een challenge genaamd: Watch 150 Movies in 2010.
Hier ga ik nog een aparte pagina over aanmaken met meer informatie. Maar dit wilde ik jullie in elk geval even laten weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten