16 mei 2010

Project 52 - Week 16

Wees maar niet ongerust, ik ben mijn project 52 niet vergeten hoor! Het is alleen eventjes moeilijk om er genoeg tijd voor te vinden. Ik heb het namelijk ontzettend druk met visite, het huishouden, werken, afspraken enzovoorts. Dus soms heb ik gewoon geen zin meer om achter mijn laptop te zitten en verder te werken aan een pagina als ik eindelijk eens vrije tijd heb.

Maar ik heb nu wel eindelijk week 16 afgerond. Ik merk aan mezelf dat ik, doordat ik het zo druk heb, me minder goed kan concentreren op een lay-out. Ik ben dan sneller afgeleid en ik kan niet zo snel de juiste elementen bij een foto vinden.. misschien mis ik nog wel wat ervaring, dat het daarom nog niet zo heel snel gaat. Dat kan natuurlijk ook!

Maar goed, genoeg gekwebbeld, hier zijn de twee pagina's van week 16!

pagina_0032B_WEEK16

pagina_0033A_WEEK16

2 opmerkingen: