22 maart 2010

Wist je dat...

... ik verhuiskriebels heb?
... ik het nu echt heel spannend vind?
... de gordijnen woensdag komen?
... de meubels donderdag komen?
... de banken vrijdag komen?
... de rest zaterdag komt?
... ik nog veel wil doen voor die tijd?
... alle grote klussen klaar zijn in huis?
... er alleen kleine dingetjes moeten gebeuren?
... ik echt zin heb om er te gaan wonen?
... ik me evengoed nog druk maak?
... ik het maar over me heen moet laten komen?
... ik nu weer op mijn werk zit?
... ik soms even afstand moet nemen van een ontwerp?
... ik daarna frisse inspiratie krijg?
... ik daarom tussendoor soms iets typ?
... ik zo'n 2 uur over deze post doe?
... ik hierdoor ook alles op een rijtje zet?
... ik dat prettig vind?
... de kriebels weer opwaaien?
... ik bijna niet kan wachten tot het zover is?
... het huis echt super mooi is?
... ik binnenkort weer eens wat foto's plaats?
... ik ook wil beginnen aan het fotoboek?
... ik ook nog verhuiskaartjes wil maken?
... ik daar voorlopig nog geen tijd voor heb?
... ik dat erg jammer vind?
... ik ze maar later moet maken?
... ik nu weer aan het werk ga?

Tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten