23 maart 2010

Dinsdag 23-03-2010

Het is nu bijna 5 voor 8 's morgens. Ik moet over een half uurtje gaan werken, over een dik kwartier vertrekken. Ik heb er wel zin in! De afgelopen dagen en vooral gister, had ik weer eens een tornado in mijn hoofd. Ik was weer helemaal gespannen, gestrest en ik maakte me weer druk om dingen die er nu helemaal niet aan toe doen. Gelukkig heeft de nachtrust mij goed gedaan. Ook heb ik gister een lijstje gemaakt met alles wat ik vandaag wil gaan doen, zoals zaken die ik in het dorp moet regelen, wat ik hier thuis nog allemaal wil doen en wat ik in het huis van plan ben om te doen.

Vandaag wil ik in mijn huis:

- de vensterbanken afwassen
- de deuren en kozijnen afwassen
- de laatste keukenkast van binnen poetsen
- de complete keuken van de buitenkant poetsen
- het hele huis opnieuw stofzuigen
- 2-3 keer het hele huis dweilen

Op zicht is dit niet zo heel veel wat ik allemaal wil doen, maar het moet wel vandaag gebeuren omdat morgen de gordijnen worden opgehangen. Ik wil alles dan helemaal schoon hebben want anders heb ik alle stof meteen in de gordijnen zitten en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

En ja, ik wil inderdaad het huis 2-3 keer dweilen want er blijft een waas op de vloer zitten. Okay, boven niet meer dus daar ga ik denk ik maar 1x met de dweil doorheen. Ik vind het zo lekker als alles fris is! Dus vanmiddag gaan boven de ramen open, dan hoor ik de vogeltjes fluiten, het zonnetje schijnt dan (hopelijk) en ik ga lekker poetsen. Helemaal zin in!

Goed, dat was dan alleen alles wat ik in het huis wil doen. De rest is iets minder belangrijk dus dat ga ik jullie niet mee vervelen ;) Heeeel misschien heb ik vanavond eventjes tijd over om week 10 van mijn project 52 af te maken. Ik hoop het wel want anders raak ik veel te ver achter. Het is trouwens ook niet verkeerd om eventjes iets anders te doen dan punten van mijn lijstjes te schrappen!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten