24 maart 2010

De gordijnen!

Vandaag is Jan gekomen om de gordijnen op te hangen in ons huis. Jan heeft ook de trap bekleed welke super mooi is geworden dus ik had er wel vertrouwen in dat de gordijnen ook mooi zouden worden. De stof hebben we een paar maanden geleden uitgekozen dus ik wist niet meer 100% hoe het eruit zou zien. Natuurlijk was het ook even afwachten hoe de gordijnen bij de muren, kozijnen en vloer zouden passen.
Bekijk hieronder het resultaat:

De woonkamer:
gordijnen03

Onze slaapkamer:
gordijnen02

De hal:
gordijnen01

Ik vind het zo super mooi geworden!!! De kleuren passen erg goed bij elkaar vind ik, de stof is heel erg fijn en van zware kwaliteit dus ze vallen erg goed. Ik ben er heeeeel erg blij mee!

De komende paar dagen zal ik proberen elke dag een blogje te plaatsen want er staat veel te gebeuren: donderdag komen de meubels, vrijdag komen de bank & 1,5 zits en zaterdag komen de rest van de spullen! Dus nu ben ik van plan om elke keer alvast een blogje te plaatsen met foto's van het eindresultaat. Ik ben alleen bang dat me dat niet gaat lukken omdat ik druk bezig ben met het inpakken van mijn spullen. Ach ja, dat moet ook gebeuren =)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en geniet van het super mooie weer =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten