04 maart 2010

Eindelijk 23!

Het is schandalig, maar ik heb hier niet eens verteld dat ik jarig ben geweest!
Vorige week vrijdag, de 19e, was de grote dag. De donderdag ervoor was ik blijven slapen bij Dennis. 's Avonds hadden we een film opgezet (Meet Joe Black) en Dennis was maar aan het zeggen dat ik wakker moest blijven tot 12 uur want hij wilde heel graag mijn kadootje dan geven. Hij had de afgelopen twee weken al heel wat spanning opgebouwd door te zeggen dat het misschien niet op tijd binnen zou zijn en zo dus ik was heel erg nieuwsgierig.

Nou, ik was braaf de film aan het volgen en aan het proberen om wakker te blijven terwijl de oogjes van vriendjelief telkens dichtvielen. Op een gegeven moment kwam er een scene in de film waar het liedje "Happy Birthday" werd gezongen. Dit herinnerde me aan mijn eigen verjaardag en ik keek op mijn horloge.. het was gewoon precies 12 uur, hoezo toeval?! Dus ik keek naast me, slaapt Dennis. Ik heb hem toen wakker geschut en zei: Hoe laat is het eigenlijk? Dus hij kijkt en vliegt meteen onder het bed om mijn kadootje te pakken. Na een dikke knuffel en een paar verjaardagskusjes kreeg ik eindelijk mijn kadootje:

verjaardagskado001

Onze namen uit RVS gesneden voor bij onze voordeur, mooi he?! Ik ben er zo blij mee! Ik had het echt totaal niet verwacht. Een paar maanden geleden liet hij zo iets aan mij zien om te vragen wat ik ervan vond, ik vond het zeker heel mooi! Dennis was het daarna vergeten maar 1,5 week voor mijn verjaardag herinnerde hij zich dat ineens weer en toen moest hij het allemaal snel regelen. Daardoor kon het zijn dat mijn kadootje niet op tijd binnen zou zijn omdat het dus door een collega van hem moest worden gemaakt. Maar het was op tijd binnen en ik vind het super mooi!

Vrijdag ochtend moest ik eerst nog 2 uurtjes werken en daarna was ik vrij. Ik heb daarna meteen wat boodschappen gedaan en toen ben ik begonnen met het maken van hapjes. Pap had al zalmsalade gemaakt en de drank en vlaai opgehaald. Toen alles klaar was, kon ik nog eventjes een uurtje relaxen en daarna gingen Kelly en ik naar oma (zie Project 52 - Week 7)

Rond 5 uur waren we thuis en toen kwam Dennis ook. Pap en zijn vriendin waren er al dus toen hebben we wat hamburgers met frietjes gehaald en zijn we gaan eten. Rond 19:00 uur kwam de rest van het bezoek. Het was best gezellig en rond kwart voor 9 kwam ineens mijn oudste zus binnen! Dat was een verrassing! Het was alleen erg jammer dat sommige mensen denken te kunnen bepalen wie er op onze verjaardag kan komen.. erg jammer!

Goed, wat heb ik nog meer gekregen? Allereerst veel kaarten en veel centjes. Erg welkom aangezien Dennis en ik nog vanalles nodig hebben voor de uitzet. Dit koop ik liever zelf dan dat ik het krijg. Van ons pap kregen Kelly en ik (ik ben er 1 van een tweeling, weten jullie nog?) allebei een staafmixer en een frietpan. Hier ben ik echt super blij mee! Want een staafmixer hadden we nog niet! Alleen de frietpan wel. We hebben laatst bij Tummers alle elektrische apparaten besteld en daar zat dus ook een frietpan bij, PRECIES DEZELFDE! Dat is toevallig he? Deze ga ik dan ook omruilen.

Goed, verder was het een gezellige avond en toen al het bezoek naar huis was, zijn Dennis, mijn zus en ik nog naar de kroeg geweest voor een klein uurtje. Dat was ook erg gezellig maar ik was blij toen ik uiteindelijk op bed lag ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten