10 maart 2010

Project 52 - Week 8

Na ongeveer 3 keer opnieuw te zijn begonnen, zijn ze nu eindelijk klaar: de twee pagina's van week 8 van Project 52! Het is erg met mij hoor, want ik ben niet snel tevreden met wat ik maak. Dan begin ik gewoon weer opnieuw met een pagina. Eigenlijk is dat niet zo heel erg omdat je dan zelf kritisch naar je werk kijkt, alleen vind ik het bij mezelf soms best irritant worden omdat ik de pagina's gewoon af wil hebben om verder te gaan met een nieuwe week. Ach ja, hier zijn ze in ieder geval!

Week 8 - page 1

Week 8 - page 2

Zoals je kan zien, heb ik gebruikt gemaakt van frisse lentekleurtjes. Dat is ook niet gek aangezien de lentekriebels door mijn lijf gieren. Ik kan echt zo genieten van het lekkere zonnetje dat tegen een strak blauwe lucht schijnt. HEERLIJK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten