04 maart 2010

Project 52 - Week 7

En ondertussen zijn we alweer beland in Week 9 van 2010. Ik zeg het vaak, maar wat gaat de tijd toch snel! Morgen gaan Dennis en ik over precies 4 weken verhuizen en ik begin nu aardig wat kriebels te krijgen!

Maar nu ga ik het niet over mijn huis of over het verhuizen hebben, maar over mijn project 52! Ik geef mezelf nu al een schouderklopje dat ik het tot nu toe nog vol heb kunnen houden. Dat had ik als ik heel eerlijk ben niet verwacht haha!

Ik loop wel een beetje achter, maar als straks alles weer rustig is, kan ik het hopelijk weer een beetje bijbenen. Vandaag heb ik dan ook week 7 afgemaakt en ik moet zeggen: Ik vind hem te-gek! De kleuren vind ik heel mooi en vooral de tweede pagina vind ik erg goed gelukt. Over de eerste ben ik nog niet 100% tevreden over, maar ik begin het allemaal wel een beetje te leren.

Goed, genoeg gebabbeld! Hier zijn de pagina's:

pagina_0014

pagina_0015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten