22 februari 2010

Wist je dat...

... ik nu weer op mijn werk zit?
... ik bezig ben met het ontwerpen van een portfolio?
... dit niet mijn eigen portfolio is?
... dit portfolio van Fris is?
... ik het erg leuk vind om te doen?
... ik mezelf nu een kleine pauze gun?
... ik hoofdpijn begin te krijgen van het getuur?
... ik ook een beetje moe begin te worden?
... ik eigenlijk veel te weinig heb gedronken?
... ik mezelf echt moet aanleren meer te drinken?
... ik zo weer verder ga met werken?
... ik het portfolio vandaag af wil krijgen?
... het geheugen van mijn laptop vol is?
... ik hem vanavond ECHT moet leeggooien?
... ik echt een nieuwe externe schijf nodig heb?
... daar minstens 1,5 tb op moet zitten?
... ik nu in totaal 3 externe schijven heb?
... ik er 1 van 250gb, 1 van 300gb en 1 van 500 gb heb?
... ze allemaal bijna vol zijn?
... ik daarom van mijzelf binnenkort een nieuwe mag aanschaffen?
... ik de prijzen nu goed in de gate ga houden?
... ze super snel goedkoper worden?
... ik nu ECHT weer ga werken?

Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten