27 februari 2010

De vorderingen

Het schiet nu zo goed op met mijn huis! 2 April komt steeds dichterbij. Dat is de datum dat Dennis en ik er graag in willen trekken. Op 26 maart komen de meubels erin en daarna hebben we een week de tijd om alles goed op orde te krijgen, in te richten en te poetsen. Ik heb er echt super veel zin in!

Afgelopen maandag hebben Dennis, Jan (vader van Dennis) en Sander (vriend van ons)het laminaat in de woonkamer gelegd, het ziet er nu zo mooi uit!

My Livingroom

Gister is een kennis begonnen met het bekleden van onze trap. De wangen van de trap zijn al bekleed en de treden zijn uit de vloerbedekking gesneden. Aankomende maandag wordt de rest van de trap bekleed dus. We hebben gekozen voor een donkerbruine vloerbedekking. Dit steekt heel mooi af bij de lichte muren en deuren. Ook het laminaat is wat lichter dus de trap is dan echt een eyecatcher in onze hal.
Als ik vanmiddag weer ga kijken, zal ik eens wat foto's maken.

Vanmorgen hebben ze ook het tuinhuisje opgezet en als het goed is, worden nu alle gereedschappen enzo daar neergezet. Dan kunnen we de komende weken ook vooruit in de garage. Daar willen we een tegelvloer leggen, de muren witten en het plafond witten. Dit doen wij omdat we hier de wasmachine en de droger neerzetten. Ik wil het dan ook graag schoon en fris houden. Nu ligt er alleen maar een betonnen vloer in en dat is nu niet bepaald schoon en fris ;)

Goed, ik ga weer verder aan het werk. Dit was gewoon even een blogje tussendoor ;)
Prettige dag nog en een fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten