18 februari 2010

Wist je dat...

... ik weer bij Fris aan het werk ben?
... ik bezig ben al mijn spul op de server te zetten?
... het behoorlijk lang duurt?
... het dan ook veel documenten/ontwerpen/bestanden zijn?
... ik hierna weer lekker kan gaan ontwerpen?
... ik zin heb om nu allerlei kaarten te gaan ontwerpen?
... ik verjaardagskaartjes, geboortekaartjes etc. bedoel?
... ik morgen jarig ben?
... ik dan 23 jaar ben?
... ik er niet zo heel veel zin in heb?
... ik nog heel erg veel moet doen?
... ik wel zin heb om de kadootjes in ontvangst te nemen?
... ik erg benieuwd ben wat Dennis aan het bekokstoven is?
... hij erg geheimzinnig erover doet?
... bijna iedereen het weet, behalve ik?
... ik het jullie uiteraard zal laten weten?
... ik nu weer verder ga met mijn werk?

De groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten