11 februari 2010

Project 52 - Week 5

Gisteravond ben ik weer flink aan het werk gegaan om de twee pagina's van week 5 te maken. Ik had aardig wat fotomateriaal dus heb ik eerst de foto's uigezocht. Voor de eerste pagina heb ik een foto gekozen van Corry, de vriendin van mijn vader. Zij was jarig en ik had haar toen gevraagd of ik een foto van haar mocht maken met onze kadootjes, voor mijn project 52. Hahaha haar reactie was best wel grappig: "Wat ga je met die foto doen dan? Kom ik in een of ander boek? Oh nee!"

Week 5 - Page 1

Voor de tweede pagina heb ik een paar foto's van oma uitgekozen. Oma was vrijdag opgenomen in het ziekenhuis in Maastricht. Vrijdag, zaterdag en zondag heb ik foto's van haar gemaakt (ook voor oma zelf aangezien ze zichzelf niet kan zien zonder spiegen). Ze vond het zelf maar vreemd dat ze met een gebroken nek in het ziekenhuis ligt. Vooral omdat ze echt niet weet wanneer en hoe het is gebeurd..raar he?

Week 5 - Page 2

Voor de pagina's van week 6 wordt het meeste fotomateriaal aankomende zondag geschoten. Dan gaan Dennis en ik namelijk naar de finale van het ABN AMRO Tennis Tournament. Daar zijn we vorig jaar ook naartoe geweest en toen speelde Nadal tegen Murray (geloof ik). Dit jaar is Nadal helaas uitgeschakeld vanwege een blessure dus ik ben benieuwd wie er nu in de finale komt te staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten