11 februari 2010

Lost - The Final Season

Na maandenlang wachten was het vorige week eindelijk zover: de eerste twee afleveringen van het laatste seizoen van Lost kwamen op tv! In Amerika kwamen ze dinsdag al op tv en hier in Nederland pas op vrijdag.

Aangezien ik vrijdag niet kon kijken omdat we eigenlijk op bezoek zouden gaan bij Rob & Ilse (wat uiteindelijk niet door ging omdat we de hele middag & avond in het ziekenhuis hebben gezeten bij Oma), mocht ik de eerste twee seizoenen van Lost downloaden van mezelf. Zaterdag middag hadden Kelly en ik een klein gaatje in onze agenda's dus toen hebben we de eerste twee afleveringen gekeken.

Seizoen 5 eindigde heel spannend, dus ik was echt super benieuwd hoe het verder zou gaan (wees niet bang: geen spoilers hier!). Nadat Kelly en ik de eerste twee afleveringen hebben gekeken, waren we erg verward. Hoe, wie, wat...hè? Dit beloofd in elk geval wel een goed seizoen te worden! Alleen een beetje jammer dat het de laatste is.. dat wordt afkicken en op zoek gaan naar een andere serie (haha ik heb er nog genoeg op mijn externe schijf staan!).

Trouwens, ik ben niet zo'n persoon die alleen maar alles download en het dan op dvd brand! Ik wil alle dvd's origineel hebben, net zoals de tv-series die ik leuk vind. Ik heb op dit moment dan ook wel een hele uitgebreide dvdcollectie. Binnenkort zal ik er eens een foto van maken en hier plaatsen. Ofja, niet echt binnenkort want op 2 april trekken Dennis en ik in ons huisje. Zodra daar alles op orde is, zal ik een foto maken van mijn collectie en aan jullie tonen. Misschien is het wel een leuk idee om hier bij te houden wat ik in mijn collectie heb, wat ik nog graag zou willen enzovoorts.. leuk voor in de toekomst ja!

Goed, nog een fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten