08 april 2010

Wist je dat...

... Ik nieuwe lettertypes zoek?
... ik ze nodig heb voor een logo?
... ik door de bomen het bos even niet zie?
... ik daarom eventjes een kleine break neem?
... ik daarom hier wat neerzet?
... ik het leuk vind bij Fris?
... ik wel zin heb om naar huis te gaan?
... ik het heel erg leuk vind in mijn nieuwe huis?
... ik langzaam begin te wennen?
... ik het vreemd vind dat alles daar van mij is?
... ik een nieuwe baan erbij heb?
... ik daar super blij mee ben!
... ik twee dagen per week daar kan werken?
... ik in totaal 3 dagen van straat ben?
... ik nu 3 banen heb?
... ik op maandag bij Fris werk?
... ik op dinsdag bij de thuiszorg poets?
... ik de woensdag even vrij houd?
... ik op donderdag & vrijdag bij AquaMedia ga werken?
... ik het reuze spannend vind?
... het komt doordat het iets nieuws is?
... ik niet goed tegen grote veranderingen kan?
... ik een hele tijd nodig heb om ergens aan te wennen?
... ik soms gek wordt van mezelf?
... ik me vaak druk maak om dingen die er niet toe doen?
... veel mensen er last van hebben in m'n omgeving?
... ik weer verder ga met de lettertypes?

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten