10 april 2010

Cake bakken

Het is nu 21:11 uur en Dennis zei net dat hij zin in cake heeft. Nou, dat is een mooie gelegenheid om het keukenapparaat uit te proberen! Er zitten super veel spullen en onderdelen bij dat we eerst het boekje door moesten lezen om te kijken hoe we welke onderdelen in elkaar moesten zetten. Toen het apparaat goed in elkaar zat, begon Dennis met het maken van het beslag. We hebben dit keer gewoon zo'n kant en klaar pak gekocht van de Super en daar hebben we wat hazelnoten, vanillesuiker en vanille aroma toegevoegd. Normaal gesproken vind ik het veel leuker om aparte / eigen recepten uit te proberen maar dit keer had ik daar niet zo veel zin in. Daarbij heb ik niet eens alle ingrediƫnten daarvoor in huis.

Nu staat de cake dus in de oven. Op dit moment ben ik bezig met het LEGAAL downloaden van twee films: Paranormal Activity en The Bounty Hunter. Ik ben benieuwd hoe deze films zijn! Ik had geloof ik al eerder laten vallen dat ik wel eens films of series download. Ik betaal er nu voor en daarbij ben ik zo'n persoon die alle dvd's die ik goed vind ook origineel op dvd wil hebben. Kortom als de films goed zijn, koop ik ze ook in de winkel zodra ze iets goedkoper zijn. - Nu schiet me ook weer te binnen dat ik eens een lijstje zou gaan maken met mijn films en series, ik maak even een mentale notitie -

Anyway, Dennis en ik hebben dus een gezellige, rustige avond voor de boeg met leuke films en een heerlijke, verse cake! Klinkt misschien heel huiselijk (is het ook) maar ik vind dat we dat wel hebben verdient na al die maanden van hard werken, verbouwen en stressen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten