01 april 2010

Nog 1 nachtje slapen

Morgen trekken Dennis en ik ik ons nieuwe huis. Ik slaap dus nog maar 1 nachtje thuis en daarna nooit meer. Aan de ene kant heel normaal maar aan de andere kant besef ik dat nog niet echt. Misschien is het ook niet zo'n big deal, maar toch. Het is wel een grote stap in mijn leven en in mijn relatie.

Ik heb er super veel zin in om daar te gaan wonen. Ik heb echt zin om alles goed in te ruimen want de helft van mijn spullen staan nog gewoon hier thuis. De afgelopen twee dagen heb ik bijna niets in kunnen pakken omdat ik een ontstoken pees heb in mijn linker schouder. Erg vervelend en vooral omdat ik links ben. Dus na twee dagen rust is de pijn al een heel stuk minder en kan ik mijn arm weer redelijk goed gebruiken. Morgen ben ik dus van plan om het meeste spul in te gaan pakken want ik heb alleen nog maar mijn dvd's in dozen gedaan. Alle boeken, kleding en teken/knutselspul moet nog worden ingepakt maar dat komt allemaal de komende week nog wel.

Vanavond hebben Kelly en ik de avond voor ons tweetjes. Ik ga zometeen beginnen met burrito's klaarmaken en als Kelly thuis is nemen we onze borden op schoot voor de tv en gaan we een Harry Potter marathon houden! Heerlijk is dat hoor, zo vroeg in je pyjama, bord op schoot en de hele avond films kijken met wat lekkers erbij. Dat hebben we best vaak gedaan, heerlijk! Dat noemen we nu een K2-avond. Ik heb er echt heel veel zin in! Alleen moet er nu nog een berg afwas worden gedaan en daar heb ik dus geen zin in.. ach ja.. nog 1x en daarna kan ik mijn knaapje alles laten doen.. onze afwasmachine dus, niet Dennis!

Goed, ik brei er een einde aan. Ik wens jullie een hele fijne avond en tot de volgende keer, mijn eerste blog vanuit mijn nieuwe huis!

1 opmerking: