28 maart 2010

De Meubels!

Nou, iets later dan gepland (wat ik trouwens wel al had verwacht) is hier het blogje over de meubels! Afgelopen donderdag kwamen de meubels aan. Rond een uur 1 uur stopte de vrachtwagen voor de deur en begonnen de mannetjes de pakketten uit te laden. Ik vond het spannend want er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Dit was ook het geval. Ze hadden alles uitgeladen en uiteindelijk bleek dat ze alleen het tv-meubel en de eetkamer-stoelen goed hadden geleverd! De eettafel hadden ze niet, het dressoir was veel te groot omdat er 1 deur te veel in zat, hetzelfde met de vitrinekast. De salontafel zat er niet eens bij! Dus die mannetjes zeiden dat ze waarschijnlijk het verkeerde order hadden geladen en ze gingen terug naar Maasmechelen, naar de zaak om te kijken of onze meubels nog daar stonden. Ja wel hoor, daar stonden ze nog!

Rond 4 uur kwamen ze terug. Dit keer met de juiste meubels gelukkig! Nadat ze alles hadden opgezet, gingen ze weg en toen hebben Dennis en ik alles op de goede plaats neergezet. Uiteraard al het een en ander gepoetst en opnieuw alles gezuigd omdat alles onder de tempex-bolletjes zat. Zelfs nu vind ik ze nog overal. Dat is irritant zeg!

Op vrijdag kwam de bank. Ik moest van 11 tot 1 werken dus toen ik klaar was en in het huis aan kwam, stond Dennis al in de deuropening met een big smile. Hij hield mijn ogen dicht en leidde me naar de woonkamer. Toen haalde hij z'n handen voor mn ogen weg, en oh wat hebben we toch een prachtige bank en 1,5 zits uitgekozen!! Alles staat echt mooi bij elkaar!

meubels_01

Gister waren ook alle andere spullen geleverd en nu moeten we alles nog een plekje geven. Ook moeten we allebei nog onze spullen thuis inpakken, al heb ik op mijn kleren, boeken, dvd's en kasten na, alles al hier. Dus de komende week wordt er veel op en neer gereden zodat we komende vrijdag hier echt in kunnen trekken. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten