10 januari 2010

Project 52 - Week 1

De eerste week van 2010 loopt vandaag ten einde dus dat wil zeggen dat de eerste pagina van mijn Project 52 af is! Hieronder kun je de twee pagina's bekijken die ik heb gemaakt. Een klein stukje tekst wat de week kort beschrijft met de nodige foto's om het wat op te fleuren.

Week 1 - page 1

Week 1 - page 2

Ik heb nu al zin om aan de slag te gaan voor de volgende pagina, het is echt verslavend! Heerlijk om zo creatief bezig te zijn en om de elementen bij de foto's uit te zoeken om een mooie layout te maken.

Zoals jullie op de tweede pagina kunnen zien, is afgelopen vrijdag de keuken geplaatst in ons huisje. In de volgende post zal ik een korte foto-rondleiding zien door mijn huis want we zijn echt bezig met de afwerkingen. De datum dat we erin kunnen komt steeds dichterbij!

Goed, ik ga afsluiten want Dennis en ik gaan zometeen lekker wokken en daarna op bezoek bij een vriend. Fijne avond nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten