01 januari 2010

Het is 2010!

Graag wil ik jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar wensen! Een nieuw jaar betekend voor sommige een frisse start en zo zie ik het ook. Veel dingen zullen gaan veranderen dit jaar. Zo zullen Dennis en ik gaan samen wonen in ons huisje wat we nu aan het verbouwen zijn. Ook heb ik een aantal goede voornemens waaraan ik me zal PROBEREN te houden!

Fireworks

Een van deze goede voornemens zal ik in mijn volgende blog uitleggen. Het is een creatief, langlopend project waar ik ontzettend veel zin in heb! Het zal heel wat tijd kosten maar als ik het vol kan houden, zal het eindresultaat super gaaf zijn! Maar goed, hierover meer in mijn volgende post.

Hoe hebben jullie oud & nieuw doorgebracht? Dennis en ik zijn gisteravond naar een stel vrienden toe gegaan en daar hebben we de avond doorgebracht met een hapje, een drankje en veel muziek. Het was erg gezellig en we hebben dan ook veel gelachen!
Om 12 uur hadden we een drankje en gingen de mannen vuurwerk afsteken.
Ik vind vuurwerk erg mooi om naar te kijken en om er foto's van te maken, maar ik vind het verschrikkelijk om af te steken of om te kijken hoe het wordt afgestoken!
Er kunnen zo'n gruwelijke ongelukken gebeuren! En daarbij vind ik het ook zonde van het geld: Binnen een half uurtje knal je zo een paar honderd euro de lucht in!

Wij hadden ook een klein vuurwerk-ongelukje: Een vriend was gezellig aan het kijken naar het vuurwerk toen er een hardt stuk in zijn gezicht vloog. Hij werd vlak onder zijn oog geraakt en het werd al meteen dik en blauw. We zijn met hem naar binnen gegaan en hij koelde zijn gezicht meteen. Het was niet echt ernstig, er zaten een paar kleine papiersnippertjes in zijn oog, en onder zijn oog was het dik en blauw: Er was waarschijnlijk een plastic dopje tegenaan geknald. Geen brandwonden ofzo gelukkig. Hij heeft wel ontzettend veel geluk gehad! Voor het zelfde geld was dat dopje recht in zijn oog terecht gekomen! Maar goed, gelukkig heeft hij van de rest van de avond nog kunnen lachen en een waterijsje tegen zijn oog aan kunnen houden ;)

Vandaag houden we het rustig. We zijn bij de ouders van Dennis en vanmiddag komt de zus van Dennis met haar man en kindje op bezoek, gezellig! Morgen houden een oom en tante van mij een nieuwjaarsborrel, dus dan kan ik mijn familie ook een gelukkig nieuw jaar wensen.

Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2010! Veel plezier vandaag en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten