11 juli 2010

Challenge: Oranje

Update: Vandaag zag ik op het forum dat mijn scrap heeft gewonnen! Wow! Wat ik precies gewonnen heb, weet ik nog niet. Zodra ik meer weet, zal ik een nieuw blogje plaatsen!

Sinds kort is het internet weer een nieuw forum rijker: Craft-Corner.nl. Het is een échte aanrader voor creatieve mensen aangezien hier eigenlijk alle creative hobbies voorbij komen.

Voor de scrappers (en in de toekomst denk ik ook voor anderen) was er een weekend-challenge: Maak iets met Oranje. Voor mij was de keuze simpel: ik had net een leuk kitje gedownload wat te maken heeft met het WK en met Holland, dus die wilde ik erg graag uitproberen! Hieronder staat het resultaat:

Challenge_ORANJE_01


De eerste kee dat ik mee heb gedaan aan een challenge. Ik vind hem erg leuk geworden!
Beetje druk door de foto maar ach, dat hoort erbij ^-^

1 opmerking:

  1. Ik zag inderdaad op het forum dat je gewonnen had! :D Gefeliciteerd. Ik ben inderdaad ook heel benieuwd naar wat je gewonnen hebt, keep us updated.

    BeantwoordenVerwijderen