06 april 2010

De eerste paar dagen

Hoi allemaal!

Vrijdag was het eindelijk zo ver, de dag van de verhuizing! 's Morgens mocht ik eerst nog werken en toen ik klaar was, ben ik meteen even naar het huis gegaan om te kijken hoe ver Dennis al was met de spullen. Ik stond versteld want de hele slaapkamer was al klaar! Ik had rond half 1 nog een afspraak, dus daarna kon ik ook aan de slag. Veel spullen had ik nog niet ingepakt doordat ik dus een aantal dagen last had van een ontstoken pees in mijn schouder. Gelukkig was dit vrijdag helemaal over en kon ik weer alles doen met mijn arm.

Tegen de avond aan hebben Dennis en ik boodschappen gehaald. Nadat we ze thuis hadden afgezet (ja, nu kunnen we eindelijk Thuis zeggen!), zijn we naar de ouders van Dennis gereden en hebben we daar gegeten. 's Avonds hebben we rustig op de bank gehangen en X-factor gekeken. Toen we naar bed gingen, voelde ik me wel een beetje vreemd. Op die slaapkamer zal ik de komende jaren elke nacht slapen, niet meer op en neer van Dennis naar pap maar gewoon hier!

smakelijk_eten01

Onze eerste maaltijd in het huis!

De volgende morgen ben ik op tijd naar pap's huis gegaan om nog meer spullen in te pakken. De zwager van Dennis had een vrachtwagen van zijn werk geregeld dus toen konden we meteen al mijn spullen, alle kasten en mijn 1persoonsbed meenemen naar het huis. Tegen de middag hadden we alle spullen op hun plek staan en rond kwart over 1 gingen we met de vrachtwagen naar mijn oom en tante toe om daar nog wat andere spullen op te halen. Vanuit mijn oom en tante zijn Dennis en ik meteen doorgereden naar Roermond. We hadden nog een stuk of 6 stoeltjes van de Leen Bakker nodig. Ook wilde we graag de kapstok en een bijzettafeltje ophalen bij de Trend Hopper maar helaas, deze spullen stonden allemaal in het centraal magazijn. Donderdag avond gaan we deze spullen dan maar ophalen.

woonkamer_05

Spulletjes op de tafel

Toen we weer terug kwamen, hebben we met pap, de zus van Dennis, z'n zwager en zijn vader nog wat gedronken en daarna zijn we weer richting de ouders van Dennis gegaan. De zus van Dennis, haar man en hun kindje bleven daar eten en wij waren ook uitgenodigd, gezellig! 's Avonds hadden we een film gekeken (Case 39, aanrader!) en daarna weer op tijd naar bed.

woonkamer_04

Onze tv met daarnaast onze nieuwe kamerplant

Zondag was het een erg drukke dag want Dennis vierde zijn verjaardag voor onze vrienden. 's Morgens hebben Dennis en ik alles nog netjes neergezet en alles gepoetst. 's Middags kwam iedereen binnendruppelen en het was een drukke maar gezellige zooi! Een paar mensen bleven eten dus we besloten om frietjes te halen. 's Avonds kwam een goede vriendin van Dennis nog op bezoek en rond kwart voor 1 lagen we uitgeput op bed. Het was een drukke maar gezellige dag!

Zondag morgen waren we weer vroeg uit de veren. Dennis wilde formule 1 kijken en ik heb opgeruimd en gepoetst. Daarna zijn we nog snel even naar Roermond gereden om nog wat boodschappen te halen. Rond half 2 stonden pap en z'n vriendin voor de deur en daarna kwam de rest van de familie 1 voor 1 binnenwandelen. Ook toen was het erg gezellig! Iedereen is blijven eten, we hadden broodjes met frikandel en kroket.'s Avonds gingen Kelly en haar vriend als laatste naar huis. Kelly heeft hier nog alle kastjes open getrokken om te kijken hoe ik alles in heb geruimd. Van andere mensen zou ik dat niet pikken maar ja, Kelly is mijn tweelingzus, zij MOET gewoon weten waar alles staat en hoe alles is ingeruimd, hahaha!

woonkamer_06

Kadootje van mijn vader en zijn vriendin

Zo hebben Dennis en ik dus de paasdagen doorgebracht: Met heel veel bezoek, hapjes, drankjes, vrienden en familie. Zeer geslaagd dus!

Voor de geïnteresseerden is hier een fotootje van de woonkamer zoals hij er nu uit ziet. We hebben nieuwe kussentjes gekocht bij de Leen Bakker en een mooie grote kamerplant gekregen van het werk van Dennis, leuk he?!

woonkamer_01

??? : Hoe hebben jullie Pasen dit jaar doorgebracht?

1 opmerking:

  1. Onze pasen was ook een verhuispasen ^^ wat ziet jullie kamer er leuk uit, super gezellig

    BeantwoordenVerwijderen