02 maart 2010

Nog 1 maand

Vandaag is het 2 maart dus dat betekend dat het nog maar 1 maand duurt voordat Dennis en ik gaan samenwonen in ons droomhuisje! Wat is dat een vreemd gevoel zeg.. dat het al over 1 maand is. Dat komt denk ik omdat we al zo lang bezig zijn met het huis.. op 12 april zijn we namelijk voor de eerste keer gaan kijken.

borstvoeden.info Tickers

Via deze ticker kan ik zelf bijhouden hoelang het nog precies duurt voordat Dennis en ik er gaan wonen. Als die datum is verstreken, kan ik ook nog bij houden hoeveel dagen we al samenwonen. Een beetje nutteloos voor anderen, maar voor mij vind ik het erg leuk haha! Ik zal hem onder de blogs neerzetten, mocht je willen weten hoe lang het nog duurt of hoe lang we er al wonen ;)

Goed, zometeen ga ik nog wat spullen halen zodat de mannen vanavond goed vooruit kunnen met werken. Vanavond ga ik, als het niet te druk wordt met de klussers, boven stofzuigen. Dan kan ik morgen na het werk beginnen met de grote schoonmaak boven. Ik wil morgen de ramen binnen & buiten wassen, stofzuigen, dweilen en de badkamer poetsen. Mijn tante had al aangeboden om te helpen en ik moest haar echt bellen als ik ging beginnen, dus dat ga ik dan ook doen. Is wel zo gezellig!

Zo meteen ga ik ook wat fotootjes maken in het huis, de trap is als het goed is helemaal bekleed. Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet!

Prettige dag nog =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten