08 februari 2010

Wist je dat...

... Ik nu pauze heb op mijn werk?
... Ik nog mijn stuk peperkoek aan het opeten ben?
... Ik er eigenlijk geen zin meer in heb?
... Ik hem toch maar op zal eten omdat het maar een klein stukje is?
... Ik elke maandag lunch van het werk krijg?
... Ik nu eigenlijk weer moet gaan werken?
... Ik dat ook zo ga doen?
... Ik bezig ben met het ontwerpen van een poster?
... Ik dat heel erg leuk vind!
... Ik daarom snel weer aan de slag wil gaan?
... Het op dit moment erg goed gaat met mijn oma?
... Ik het niet kan bevatten dat ze een gebroken nek heeft?
... Ze nu een soort vogelkooi om haar hoofd heeft (foto's volgen!)
... Oma heel erg vrolijk en nuchter is?
... Ik vanavond weer bij haar op bezoek ga?
... Ik nu internet ga afsluiten om verder te werken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten