01 februari 2010

Film: Avatar 3D

Afgelopen zaterdag zijn Dennis en ik naar de bioscoop geweest. Door allerlei afspraken enzo hebben wij elkaar de afgelopen twee weken maar weinig gezien. Daarom wilden we er even met z'n tweetjes uit. Ook waren we allebei erg benieuwd naar de film "Avatar" in 3D. We hadden Final Destination 4 ook in 3D gezien dus we waren er wel al een beetje mee bekend.

Dennis en ik hadden al een aantal keren voorstukjes en trailers gezien van "Avatar" maar waar het verhaal precies over ging, wist ik niet. Ik dacht namelijk dat het een keiharde actiefilm zou zijn, maar mijn tweelingzus Kelly had me al verteld dat dat absoluut niet het geval zou zijn. Ze zei me ook dat ik die film helemaal geweldig zou vinden. En dat was ook het geval!

avatar,avatar,3d,3d,poster,poster,movie,movie,glasses,glasses

Wat een mega mooie film zeg! Prachtige natuur, gave wezens en mooie special effects.
Ook vond ik het verhaal erg goed! Op een gegeven moment vond ik hem een heel klein beetje voorspelbaar, maar doordat ik alles zo mooi vond, vind ik dat niet erg.

De reden waarom ik dit een mega mooie film vind, is omdat ik erg van fantasy / sf houd. Boeken, films, afbeeldingen, het maakt me niet uit ;) Toen Kelly en ik klein waren, speelden we vaker in het speeltuintje bij ons in de straat. Wij zaten dan op de schommels en dan deden we alsof de speeltuin onze fantasiewereld was met mooie wezens zoals zeemeerminnen en eenhoorns. We moesten onze planeet dan beschermen tegen de moddermonsters en door harder te schommelen en te zwaaien op de schommels, konden we de moddermonsters altijd voor blijven =)

Maar goed, deze film komt, als hij op dvd uit komt, zeker weten in mijn dvd collectie terecht. Hij is echt een aanrader voor iedereen die van dit genre houdt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten