22 januari 2010

1e Rondleiding

Vorige week had ik beloofd om wat foto's te laten zien van mijn huisje.
Dit is er tot nu toe nog niet van gekomen, maar ze komen eraan hoor! Op dit moment schiet het erg op met de afwerking. De verbouwing is al voorbij!
Boven is alles eigenlijk zo goed als klaar. De badkamer is bijna helemaal klaar op een glasplaat na. We hebben namelijk met een douchebak een inloopdouche gemaakt. Het muurtje is half opgemetseld, betegeld en nu hoeft daar alleen nog de glasplaat op.
Ook moet er op verschillende plekken nog worden gekit, maar dat gaan we pas doen als we de badkamer eens goed hebben schoongemaakt. Alles zit nu nog behoorlijk onder het stof. Voor de rest is boven eigenlijk alles klaar: Alles is getext, de plafonds zijn mooi gespoten en alle kozijnen en deuren zijn geschilderd. Deze week gaat Dennis het laminaat leggen en ik ga hem daarmee proberen te helpen *dat zal me wat worden, haha!*

Onder zijn we nog druk bezig met de afwerkingen. Mijn schoonvader is bezig met het schuren, gronden en schilderen van de kozijnen, ik ben nog bezig met het afschuren van de deuren die onder horen en Dennis doet allerlei andere dingen die nog moeten worden gedaan maar die ik zo 1,2,3 niet kan verzinnen ;)

De keuken staat er ook al in, zoals jullie hebben kunnen zien in een van mijn post van Project 52. Aankomende woensdag komt mijn oom de tegels boven het aanrecht zetten. Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit komt te zien! De tegels zijn precies dezelfde kleur als de kastjes, alleen 1 teint lichter. Als deze tegels ertegen zitten zal ik eens een nieuwe foto maken en hier plaatsen.

Goed, ik had foto's beloofd dus hier komen ze! Het zijn nog geen foto's van de verbouwing want dat zijn er op dit moment gewoon TE veel om nu te laten zien. Hier zijn de foto's van het huis hoe het was toen we het kochten. Geloof me: echt ALLES is veranderd want het was allemaal uitgeleefd.

De voorkant van mijn huis:
Huis0015

En de achterkant van mijn huis:
Huis0013

De achtertuin:
Huis0012

Het uitzicht:
Huis0006

De achterkant van de woonkamer:
Huis0007

De voorkant van de woonkamer:
Huis0009

Vanuit de woonkamer naar de keuken:
Huis0008

De keuken:
Huis0010

De garage:
Huis0011

De grootste van de 4 slaapkamers:
Huis0002

De badkamer van 1x2 meter:
Huis0001

Als je meer foto's wilt zien kun je een kijkje nemen op mijn photostream. Binnenkort meer foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten